onsdag 17 juni 2009

Tjolahoppsansa!

Gick upp vid halv 9 idag -.- skulle rida med Julia och Eva till Bondetorp och det gick ju fint,det var asmkt gräs där så han kommer blir precis smällfet,haha xd
Sen hämtade Monica oss där uppe och då hjälpte vi henne o lasta Jojo så han fick åka transport till sommarbetet,gick också bra :)
Efter så åkte jag hem och fixade fika för då skulle vi "renovera" terrrängbanan,men det blev inte av för det var för högt gräs ivägen xd så Emilia,Tilda och jag började plocka blommor medans Lisa såg på xd HAHAHAHA,men sen fikade vi ju iaf ;)

Äntligen efter det kom man hem och fick vila lite,fast om man kallar att vila sig när man sitter här är väl inte så rätt precis men det var skönt o komma hem iaf :D
Sen nu så har jag jättetråååkit och har ingen aning om vad man ska hitta på riktigt,men nått fuffens finns det väl alltid ;)

Och vid midsommar ska jag till stugan som vanligt,hoppas Thea kan hänga med så det slipper bli så jävla dryyyyygt,fast Emilia är ju där och henne ska man väl ändå hinna snacka lite med iaf :D

Nu börja Emmy skriva med mig så nu händer det lite iaf,ska snacka med henne nu,herråååååååå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar