torsdag 25 juni 2009

Halluuu!

Känner mig riktigt duktig nu ^^
Denna veckan har man iaf hållt igång lite,eller dom senaste dagarna iaf xd
Igår var man ju ute o cyklade typ hela dagen + ett rejält ridpass vilket var riktigt skönt!
Idag var man och red i hettan och det brände ju lite det med sen nu har mamma o jag precis vart uppe i svbm och sprungit lite,fast det tog inte så mkt tyvärr,får gasa lite mer nästa gång xd
Orkar inte ta dom andra dagarna men jag kan ju bara säga att nu är Emelie på G med konditionen asså! :D oh yeeees (y)

Sen har jag nog bestämt mig för att jag faktiskt inte ska till öland i helgen,jag menar vad ska jag göra där? :s boooorat,fast det är ju egentligen rätt skönt o bara komma dit o slappa.
Bara den där jävla mopedkillen som Emmy och jag stöööörde oss på enormt mkt vid midsommar,ååååh vad irriterande han var -.-
Jag kan iaf lova att sån kommer inte jag bli,ALDRIG!
Hahaha åtminstone hoppas jag veeerkligen inte det,uscha! xd

Nu känner jag mig ännu duktigare när jag hunnit med o skriva lite här också + att jag bjuder på en bild :)
Fast jag borde nog sluta med skrivandet nu xd haha,hade för bra nu! :D
men inte bättre än mig,haha^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar