torsdag 18 juni 2009

Hej!

Underbar em. med Emmy igår :D älskar verkligen den ungen,finns ingen bättre!<3
Vaknade av att pappa ringde idag -.- sen kunde man inte somna om heller menmen,gick o satte mig vid tv:n en stund sen vandra man vidare hit,finns typ inget o gör längre på datorn men skit samma,nån rolig msk loggar väl snart in på msn :)

Idag ska jag bara ta en snabbtur med pållen och sen hem o packa för efter det blir det öl-landet med Thea eller Emmy,får se om Thea är frisk eller inte ;)
Ska vara där tills på Tisdag så det kommer inte så många inlägg direkt menmen :)
Och jag tror faktiskt jag ska jobba endel nu,rätt skönt ibland,hahaha *not*xd
Nehepp nu ska jag kila vidare till nån annan sida!

Ha de! :D

(HA EN BRA MIDSOMMAR!)
-*- -*-
-*-*-*- *-*-
-*-*-*-*-
-*-*-
-*-
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar