tisdag 30 juni 2009

Tjo!

Idag gick man inte upp förrän elva och det var mkt skönt måste jag säga! :)
Sen kom Emmy efter ett tag o då bakade vi Wienerstänger,dom blev asgoda :D toppbetyg till oss tycker jag allt! (y)

Sen stack hon hem för ett litet tag sen o då satte ju lilla jag mig här och glodde xd har inte så mkt annat för mig :P
Sen ska man rida Grållepållen ikväll med :D kuligt får jag väl säga :) Sen ska mamma o jag sen vet jag inte om de blir fler som ska med ut en liten sväng i skogen :)
Nu i em ska jag bara slappa iaf,och synd att det inte går o sola så mkt får jag säga "/ men det är iaf sjuuukt varmt ute men det är sommar det! ;)
Haha nu ska jag nog försöka komma på nått annat o göra :) kanske kommer tbx sen o skriver ;D
Tjingeling! :)

1 kommentar:

  1. Dom blev ju mycket bättre än dom jag gjorde hemma själv sen xD <333

    SvaraRadera