onsdag 24 juni 2009

Tjo! härlig bild va? ;D

Gick upp mkt tidigt idag och är väldigt trött kan jag ju säga. Skulle rida med Monica,Julia och Tilda o de gick väl fint förutom att man är suuuupertrött xd men det var skönt o komma ut en runda lite tidigt med hästarna iaf :)
När jag kom hem var jag ashungrig som jag bruka vara hahhaha xd jag gillar mat^^
Så nu har jag precis ätit lite och kollat på Thea Lundgrens blogg,den kan man ju rekomendera för dom som tkr det är kul o läsa xd visst var jag väl för snäll nu Thea? ;)

Iaf senare idag ska jag nog ut o cykla med Thea och sen ska vi hitta på nått annat efter det hoppas jag! :)
Och fråga inte varför vi just ska cykla om vi nu än gör det, en viss Tilda har redan gjort det 2-3 ggr idag ;D hahahhaha xd

Orkar nog inte skriva så mkt mer,eller jo det gör jag ju i o för sig men jag kommer inte på något att skriva om just nu,jag kanske kommer tillbaka senare och skriver en liten trudilutt ;)

bajabaaaaaajs ;d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar