fredag 26 juni 2009

Hallihallå!

Jahopp,största nyheten idag är väl att popkungen Micheal Jackson är död av nått hjärtstillestång eller var det var... rip!

Annars idag har det väl inte hänt så mkt,ska till bondetorp och rida ikväll med Linn och Sophie blir nog bra hoppas jag osen imon ska man rida vid 8.00 (!!!!) med Monica,Tilda och Eva vilket ska bli snajsigt det med ;)
Och ända fram till 5 idag har ju lilla jag absolut ingenting o göra -.-
oops,nu ringer det! :D
... det var Monica om nån ville veta haha xd jag har verkligen supertråkit just nu och detta är näst intill världens sämsta blogginlägg känner jag xd kan inte bara skriva nått bra hahahaha xd loooooser :D

Och nästa vecka har jag bestämt att min Sofie ska komma och rida Dandy och sen ska hon sova över och vi ska ha en massa lattjolajban :D:D:D<3
Nä nu måste jag ringa ett samtal ;) be right back!
... sådär nu måste jag kila vidare haha ;) hade bäääst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar