söndag 28 juni 2009

Hej!

yepp yepp yepp nu var man hemma från Öland igen :)
Riktigt fint väder denna helg måste jag säga :D
Man kan ju alltid hoppas att det fortsätter så hela sommaren(a)

Just nu har jag faktiskt skittråkigt,väntar på att man kan åka till stallet och rida ut en sväng men just nu är det ju alldeles för varmt,man smäller väl nästan av isf xd höhö ;)
Och jag lääängatr tills imon för då kan jag äntligen hoppa,undebaaaart! :D

Nu i veckan har jag inte så mkt för mig,eller jo kanske xd
Imon ska jag ju som sagt hoppa och sen vet jag inte xd
Tisdag blir det nog att rida en sväng med mamma på kvällen,onsdag blire stan o fixa nått på banken och plus att jag ska övertala mamma till att jag ska få ett par snyggisha shorts från TorgEtt :D:D:D
Sen torsdag re dött i min almenacka(stavning? xd) och på fredag åker man till Ööööööland på semester :D sen kommer man hem typ efter ett antal veckor när man är tillräckligt brun och börjar sitt gamla vanliga liv igen xd haha men det kommer bli en underbar sommar med Frida det vet jag,denna kommer bli speciell! :)

Men nu måste jag fortsätta o uppmuntra Frida till allt positivt i världen :D heeeeeejdå :)


Allt går om man bara vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar