söndag 1 mars 2009

Tillbaka,trött och tack!

Hejsan folket,äntligen hemma vet jag inte om jag ska säga för helgen har ju varit en av dom roligaste i livet asså! Älskar er tjejer,det har varit jätteroligt och tack så mycket för den underbara helgen! Och sen; GRATTIS TILL MAJA 15ÅR & BYXMYNDIG :D<3
Tyvärr så orkar jag verkligen inte skriva allt som hände på lägret men det skulle vart kul,jag är nämligen helt slut haha,men kul var det ju iaf :)
Vi var ju 7 stycken som sov i ett rum som kanske var lika stort som mitt eller något? haha xd
Måste även tacka alla andra också,speciellt för lördagskvällen,den var supeeer! ;D<3
Bröllpsnatten,klasssrummet och härmningen var bäästh! :)

Men nu kanske jag ska skriva om lite annat med, som Let´s Dance tex. där Carl Jan åkte ut,egentligen spelade det ingen roll om han eller Elisabeth åkte ut för jag gillar ingen av dom,men men xd
Melodifestivalen missade man ju men den ska vi se på reprisen lite senare sen,vid klockan 18.25 i svt24 för dom som vill veta^^
Jag har faktiskt ingen koll på alla som är med men jag har ett hum om vissa iaf :)

Men nu tror jag inte att jag ska sitta här och skriva så mycket mer utan jag ska nog gå och sätta mig vid tv:n en stund och sen blir det fikaa! ;D
hihi,men jag finns ju att nå på mobilen all the time babes! (mp)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar