fredag 13 mars 2009

Tröööööööööött!

hejsan folket! :D

Asså seriööööst jag dör snart,DÖR! jag måste fan åka o shoppa snart,NU! :(
Menmen,kanske blir ändrade planer så man åker in imon,vem, vet ^^
Hoppas de iaf annars blir jag snart galen helt åt skogen...
Egentligen skulle jag ha vart med Thea ikväll men jag orkar fan inte det så det blir nog tv,slapp o ännu mera tv-slapp xd
I stallet idag gick väl rätt bra,red ut barbacka en liten runda men fick sitta av för han fjantade sig ju självklart,bättre de än o trilla av ;P
Sen gick man runt i stallet en stund för jag hade tråkit och orkade inte cykla hem men till slut kom jag ju hem hit till min kära dator xd
Blir nog till o sova rätt tidigt,skulle faktiskt kunna sova nu men så osociala ska vi ju inte vara ;)
Hoppas Elisabeth åker ut från Let´s Dance idag iaf!!!
Och sen imon kommer jag få dampeeeeet om Caroline af Ugglas går vidare,hon är ju inte någon favorit av mina kan man ju inte säga,ischa!
menmen,hejdå ska byta om o äta o lite sånt pyssel nu, ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar