fredag 27 mars 2009

Tjohooo! :)

Jag är på bra humör idag,tror att det är för jag sov så länge och att Dandy gick suuuperbialt idag ^^

Dagen har sett ut såhär ungefär :
Vaknade halv elva,kollade tv och åt frukost sen chillade man till kl. 1 då pappsen kom hem och åt,sen efter en stund kom mamma med o då åt jag sen åkte jag till stallet som tur var,piggnade man till lite iaf :)
Och min pålle gick som sagt underbart bra idag *stolt* :D<3
Sen kom man hem,lite smått blöt efter spöregnet -.-
Och man placerade sig ju vid datorn direkt xd

Men jag har ju faktiskt bättre saker för mig,känns som att jag har mkt att göra :o
Smörja grimman,plugga till TVÅ prov nästa vecka och byta om. Får väl ta o fixa den sista grejen iaf xd

Det andra tar vi imon tkr jag,är ju faktiskt fredagkväll o då ska man försöka hitta någon att vara med? och kolla på tv,ikväll äre ju då Let´s Dance finalen och jag hoppas VERKLIGEN att LAILA VINNER nu!!!
Hon är så jävla bra :D
Asså visst Magnus har utvecklats bättre men jag gillar fortfarande Laila bäst av dom och kommer alltid att göra,hennes personlighet är så jävla go ,haha xD


Vi får väl se,vad tror ni?
Vem vinner och vem försvinner? ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar