söndag 29 mars 2009

Hejsan!

Inatt ställde man om klockorna dåva,är ju en anledning att jag är trött xd
Och min late fan som fortfarande inte har orkat smörja den där grimman eller fixat garderoben -.-

Vi red ju aldrig ut igår så vi ska ta det idag ist,blir nog super och en bra belöning till min pålle som gick så bra igår :)

Sitter o lyssnar på radion,fan vad tjatigt,dom har ju samma musik hela tiden?
Vet dom inte vad ordet förändring betyder? haha xd
Jag har jättetråkigt och dett är bara början av dagen,vi har HKK-prov imon och Ma-prov på onsdag så man tvingas ju till att plugga,fy fan för de!

Menmen ,ååh nu kommer Hope and Glory med Måns,den är tjatig,nån mer än jag som hörde hans nya version av den btw?
Den var faktiskt rätt bra (;
Nä nu måste jag verkligen gå och smörja den där jeffla grimman så man kan känna sig nöjd med nått här i världen iaf :)

Kyss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar