onsdag 4 mars 2009

Wiiie!

Sån jävla tur vi hade idag att Micke är så knäpp att han inte tänker på vad han säger xd fick sluta vid 14.00 istället för halv 3,fatta en halvtimme,gött som fan :D
Orkar tyvärr inte skriva vad han sa men det är en kul grej ni får fråga om som jag kan svara på när jag orkar xd
Hehe,dagen har inte vart så speciell annars,hade konfa efter plugget idag och då var vi på kyrkogården vid skogskapellet ;)
Hälsade ävern på Evelina där,saknar verkligen henne<3
På kvällen sen åkte mormor,Emanuel och jag ner till hästarna och gav dom mat och lite sånt deeer ;)
Medans jag red så satte jag dom andra på att sopa,hehe det blev ju fint iaf,gick mkt snabbare också :)
btw...Dandy gick verkligen suuuuper,blev asglad när han verkligen ville,öron farmåt hela tiden :) Så jag tog några skutt på ett lite kryss då med men jag ska kanske hoppa mer riktigt på fredag om vädret håller i sig och det inte bli för kallt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar