torsdag 26 februari 2009

Förlåt!

Hejsan jag är väldigt ledsen att jag inte bloggade igår men jag orkade verkligen inte sätta mig vid datorn,den var ju ändå avstängd så...

Tyvärr så kommer det inte bli några inlägg i helgen heller för att jag ska åka på konf. läger med dom bästaah! (a)<3
Det kommer nog bli lika flummigt som vanligt får man väl hoppas xd
Vi åker tidigt imon och kommer hem på söndag,mitt på dagen tror jag.Men jag ska till stallet sen direkt så vi får väl se om det blir någon blogg då med,men det löser vi.Btw.. jag är faktiskt rätt glad för att vi slipper skolan imon(!) ,så jävla gutt :D

Aja nu ska Thea sova över och vi ska väl prata i några timmar kanske,det får vi la se (a) Nu ska vi gå och lata oss,finn på mobilen all the time! (mp)
Kyss! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar