lördag 28 mars 2009

Tjo!

Idag sov man rätt länge,skönt de :)
Kollade på nån film idag på morgonen sen åkte man ner till stallet där man äntligen fått sin Torejacka ^^
Hopade faktiskt lite idag med,i början gick han emot mkt men sen lättade han mer och mer osen när jag hoppat han så han mjuknade till så gick han världsbäst,fick beröm av Eva och Monica också,kändes riktigt bra idag så jag anmälde mig till tävlingen på lördag,ska bara vara med på LC:n men det blir nog bäst så när vi inte är i bästa toppformen heller (:
Sen helgen efter det få vi se om vi ska vara med på klubbhoppningen i Tore,men helgen efter det blir det Eriksmåla iaf,det har jag nästan bestämt (a) haha (;

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra,blir väl att tråka lite men men,livet ska inte alltid vara så roligt tyvärr..
Blir väl sitta här o kolla tv + att vi ska tjocka i oss lite godia jag och min mage xD

Menmen nu ska jag väl sätta fart o duscha o smörja grimman som jag aldrig gjorde igår xd
Heeeeeeejdå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar