måndag 3 augusti 2009

Tjosan!

Vaknade vid halv 11 idag och gick o vänta på att Thea skulle ringa,vilket hon gjorde efter typ 1h eller om det var jag som ringde henne de kommer jag inte ihåg xd haha så kan de va.

Sen skulle vi försöka göra nån slags film på datorn men det blev ju inte heller så lyckat när man väl har en cp-dator xd så vi gick ut och skulle spela badminton men då hittade vi ingen boll eller va fan man ska kalla det,så det var ju också en fortsatt lyckad dag -.-

Vi gick in igen och spelade kort,vilket var väldigt kul för vi skrattade heeela tiden typ ;)Och jag vann xd maha ^^
Efter en stund gick hon hem för att äta men då kom jag till henne 45 min senare igen för jag hade tråååkit,vi satt vid datorn och ugglade + att vi kollade inte gamla minnen,man fick ju sig en skrattattack då och då men det är väl alltid kul :D

Men hon skulle på träning sen o då fick jag ta mig hemmåt,kul man har måste jag säga,sitta här hela kvällen,aja får väl ut o köra sen eller nått...

Hejdå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar