söndag 16 augusti 2009

Oooops!


Igår var det ju bröllop för Jenny och Chris,så söta dom var! :)
Och jag kan ju säga att jag var ganskaaa så trött och gjorde bort mig några gånger lite sisådär, och vem stod inte o gapskrattade brevid? Emilia såklart! :D
Haha fast hon gjorde faktiskt bort sig nån gång med ^^

Menmen åter till bröllopet!
Jennys föräldrar var ju överlyckliga med,haha större leende får man leta efter,det bara lyste om dom allihopa som var där men mest om Jenny och Chris.Men det är ju inte så konstigt...
Och lilla Lyster drog vagnen och han såg riktigt nöjd ut,haha klart de när det äntligen var mattes tur ;)

Annars var det väl bra igår tkr jag nog allt,när man är trött händer det mkt!

Idag så tog jag mig lite sovmorgon iaf,sen ´drog man ner till stallet runt ett nån gång och red igenom ett dressyprogram o tränade bakbenen på han lite ;)
Bäst är han!<3
Sen när man kom hem duschade man och åt sen kom Thea,och vi började planera inför nästa kväll med konfa-gänget. Åh det ska bli så jäkla kul o träffa alla igen! :D

Så vi får väl se vad som händer härnäst,det blir iaf tävling sen på lördag med laget,vet inte riktigt hur de kommer gå men jag ställer upp för er! :D
Det blir nog rätt kul ändå hoppas jag! :)

Kraaaaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar