fredag 7 augusti 2009

Hejsan!

Ursäkten att jag inte har skrivit på några dagar är att jag inte har haft tid helt enkelt,haha tid har man väl alltid men dels har jag inte vart på topp så lat som man är nu xd men det är ju skönt! :D

Japp japp,imon är det ju tävling med,får se hur det går men vi tar det som en träning,och yeeeees! jag är glader för träningen börjar snart och de e nästan de roligaste faktiskt xd näe,det bästa är o ta hand om pållen ju! :D men nog om det.

Igår var det Rix FM vilket var skeeetaskojsigt! ;)
Bror skjutsade in mig till Kalmar o då gick jag med dom en stund där sen skulle jag möta Amanda,Matilda och Borgh för dom skulle äta nånstans,efter det mötte vi resten av gänget,Maja,Jacob,Martin,Ludde och Alexander.Riktigt rolig kväll måste jag säga,man märker att livet är värt att leva varje jävla sekund! :D
Inte för att jag inte tänkt så annars men ändå? xd höhö...

Nej nu är jag för nyfiken,ska kika vidare på alla andras bloggar nu istället för o hålla på med min egna(?),haha jag är som jag är! :)

Ha de för bra nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar