tisdag 4 augusti 2009

Hejsan!


Dagen började med att pappa väckte mig vid 10 i 12 när han kom hem på lunch,toppen jag har blivit en slöapa nu igen xd aja lite måste man ju få njuta av sommaren och va uppe seeeent,hahahha jovisst så sent blev det nog inte,eller jo det blev de nog om jag ska vara ärlig men iaf.

Idag händer det nog inte för mkt,ska åka ner till kusen sen o ta in honom runt 2-tiden sen ner igen vid 4 och rda ut en sväng med Eva&Grålle,de blir nog bra tror jag.Sen ikväll blir det nog som alla andra kvällar att sitta uppe vid datorn och kolla bloggar o bdb m.m.
haha väääldigt kul måste jag säga,verkligen xd

Men på torsdag blir det lite förändring på den saken för då blir det Rix FM i kalmar med Maja,Amanda,Matilda,Amanda,Ludde,Jacob och Martin,de blir nog finnemangfint tror jag allt! ;D

Nä nu ska jag börja kolla upp lite andra saker på denna burken,

ha de bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar