måndag 17 augusti 2009

Tiden flyger ju bara iväg!

Vaknade idag och kom på att det är sista veckan av lovet! :o
Och det betyder att man börjar nian och ska välja linje och hux flux så är man 80 bast o sitter o virkar till barnbarnen,nädu tiden går lite för fort nu tkr jag allt.
Ibland vet man precis vad man ska välja för linje och helt plötsligt ändrar allt sig,det går ju inte?!
Nu får jag nog ta o skärpa mig och välja nått,fast grejen är den att jag inte kan bestämma mig...
Funderat på två saker som skulle kunna vara roliga, advokat och starta egen tidning,jag vet jag vet,skriva skriva och skriva dag ut och dag in men tänk vad kul o sitta o tjabba hela dagarna i en rättsal eller designa en egen tidning o bestämma vad alla ska göra,maha hahaha nädu och en sak till ibland vill jag bli veterinär med,men va fan alla jobb är ju typ heeelt olika i utbildningen väl?!

huh.
Nej nu får jag nog ta o lugna ner mig lite och njuta av sista veckan av lovet ^^
Idag kommer iaf Thea hit(eller jag till henne?) och vi ska planera inför onsdaaag :)
Sen imon skulle jag väl va med Denise tror jag vi sa och på Onsdag blir det ju fullpackat med o fixa allt till kvällen.

Nej du nu ska jag försöka o ta o väcka Thea där borta,moahaha jag ska bomba henne med samtal och sms,faan tänk om hon är vaken då? :s
hmmm, äh de kan vara kul iaf! :D

Hahaha hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar