söndag 2 augusti 2009

Hej!



Nu har vi kommit hem för denna sommaren,känns skönt o flytta hem igen faktiskt. Blir nog endel Öland på helgerna ändå hoppas jag,så man kan bada lite ;)

Och vet ni? Lilla jag och min polle ska tävla på lördag,jag vet inte om jag gillar det riktigt,känns så tidigt o starta honom men han får vila nästa vecka och han har nog haft en ganska slapp sommar ändå tycker jag :)
Man får försöka o se det positiva i det hela! ;D
Det blir nog mest som en träning ändå,men nog om det...

Hur har sommaren varit? Urtråkig,mulet,mulet,regn osv,fast det har faktiskt varit fint väder typ 5(okej kanske lite mer) dagar på 4 veckor? kul.
Men nu när man väl kommer hem så kommer solen,får väl ta med någon kompis i veckorna så kan man ta bussen till stugan o sola o bada där,det blir bra tycker jag! ^^
Någon frivillig att följa med? xd

Annars har det väl inte vart så mkt som har hänt tycker jag,eller jo en sak...min moppe har börjat dampa så man knappt får igång den ibland,väääldigt kul måste jag säga,får övertala pappa o titta på den sen! :)
Nej nu ska jag inte skriva så mkt mer,blir så jobbigt o läsa då,eller? xd äh jag vet ändå inte vad jag skulle ha skrivit mer...nu ska här ätas!

Heeejdå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar