lördag 21 februari 2009

Let´s Dance!

Åh,lilla smarta jag råkade radera ett av inläggen om Let´s Dance så nu skriver jag om det lite ;)

Måste bara säga att Laila är min absoluta favorit och Morgan och hon är faktiskt dom bästa! :)

+ att det var faktiskt dom två sämsta paren som stod kvar på slutet,eller vad tycker ni?
Aja till slut blev det i alla fall George Scott och Maria Karlsson som åkte ut,gör inte så mkt för min del i alla fall ;)
En sak till! Jag tycker Carl Jan är otroligt irriterande att lyssna på,han försöker för mycket när han pratar.Men han är faktiskt inte så dålig på att dansa för sin ålder,men jag kan ju inte påstå att han ligger bland mina favoriter xd haha men ändå ;)

Uhlala,kommentera mer än jättegärna vad ni tyckte om gårdagens Let´s Dance? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar