måndag 23 februari 2009

Katastrofalt!!!

Herre guuuh,vi hade ny tyskalärare som hette Sophia eller nått,detta är katastrof,vi vill ha Git för fan! DET ÄR KATASTROOOOF! :o

butbut.. life goes on
Vi hade i alla fall HKK(hemkunskap) prov idag och när jag skrev det kändes det som piss,jag kunde knappt svara på någonting,haha men vi har ju den läraren vi har så man fick ju MVG ^^
haha sen gjorde vi nått bröd och en pissäcklig varm choklad,jag vet inte riktigt vad det smakade som,men brödet var ju gott i alla fall :)
På tal om bröd,jag bakade vaniljbullar igår och inget slår dom,fan så goda trodde jag aldrig dom skulle bli fast att jag gjorde ett litet misstag med,men det var ju första gången så man får väl kalla det för tur -.- En gång är tur,två gånger är skicklighet som han sa :P

Efter plugget så gick jag till stallet,seriöst jag är nog sjuk på nått sätt,jag har fått för mig 2 gånger på sista veckan att gå till stallet,nått är det som inte stämmer ;O
Aja där nere var det ingen och hästarna var inne och sen hade antagligen dom dr från Hanemålaskolan vart där och fixat allt till mig,såå sjysst,tackar! ;)
Men uttråkad som jag var så skrubbade jag rent krubban,vattenkoppen och lite sånt,rent och fint försöker man ju ha det i alla fall :)
Sen på vägen hem mötte man Ida och vi stod och snackade ett jävla bra tag,haha hon har nog fan sämre humor än mig,och då,då fan är den dålig xD haha men hon är lika go´ ändå :)<3

Sen när man kom hem i alla fall blev det till att byta om och vrma sig lite,efter det satte man sig här,egentligen har inte jag tid med det,måste plugga till No:n,fast det pallar jag inte men som sagt; ett måste är ett måste!

Tjoskos på er folket! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar