lördag 21 februari 2009

Kalaaas!

Hejhopp sockertopp ;)

Idag så fick man lyxfrukost ^^
Okej kanske inte så lyxig men man fick ju wienerbröd efter i alla fall :D

Sen åkter mamma och jag ner till stallet för att kolla Dandys hovar och det såg bra ut :)
Han var som vanligt lika godissugen,haha min underbaraste buse till ponny.Bäst är han i alla fall :)<3

Och sen måste vi ju säga lycka till(!) till Thea idag med för hon ska tävla friidrott,sen när hon kommer hem och gjort sig i ordning kommer hon nog hit en stund och roar mig :) Tack gumman jag klarar mig inte utan dig!<3
Och vi ska ha kalas för min mamma idag med som fyllde år i tisdags,tror i alla fall att hela släkten kommer ;)

Jag får väl se vad man mer hittar på idag,huhu ha de bäst som vanligt nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar