måndag 20 juli 2009

Tjoflöjt! :)


Nu har man vart på Öland väääldigt länge känns det som,nästan lite lustigt p
o komma hem men för jävla härligt :D
Stannar tills imon vilket jag gillar så man får träffa Dandyälskling och Emmy :)<3>
Nu har jag vart i stallet en runda med mamma iaf,riktigt skönt o få hoppa runt lite,fast jag trillade näääästan av,haha turskalle som man är satt man ju kvar iaf,han var envis och ville stanna först men då blev jag med envis och då blev de ett himlans lustigt hopp xd hahaha,men han hoppade som en ängel efter det och ville verkligen,love him!
Så snart får det väl blir någon tävling,ska faktiskt kolla om de sen när vi har ätit tror jag ^^
Bara för de blir man ju hungrig med xd
Nu ska jag snart dra,blir nog att äntligen få träffa Emmy en sväng lite senare,riktigt länge sen vi sågs nu ;)
Nä nu måste jag äta,have a nice day people! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar