måndag 6 juli 2009

Hello sunshine!


Jovisst,vad mkt sol det är ute -.-
kom hemfrån öland en liten sväng idag och ska åka tillbaka sen ikväll eller nått och då hänger Thesing med :)
Sen imon får jag min födelsedagspresent av henne och det blir Diggilo,haha får väl se hur det blir med det men det blir nog mest chill o bara träffa folk :)
Sen när Thea o jag kommer till Öland iaf så ska vi förhoppningsvis träffa Borgh :D:D:D<3
Alltid lika kul :) men jag tror nog att det som vanligt när Thea o jag är på öland att det blir slaaaapp av det mesta så... ja vi får väl se xd

Och jag var nere o red förrut,faan vad skönt det var o rida,känns som evigheter sen fast det var i fredags xd Älskar verkligen den hästen,vi hoppade lite och vi har en bra förklaring till att vi inte är i toppform än xd VI HAR SOMMARLOOOV! vi tar det kolugnt för tillfället och sen i augusti kommer vi ut på tävlingar igen och då får ni nog akta er för nu har vi nya krafter och nya tag,ett helt nytt liv tillsammans och då jävlar ska vi fixa rabalder :D:D:D

Äntligen är man snart femton och kan börja om på nytt med allt!
Så skönt säger jag bara,ett helt nytt liv :)<3

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar