torsdag 23 april 2009

Tjo!

Jag känner mig ganska trött nu när jag skriver här men jag vet att inlägget kommer säkert bli lååångt som vanligt fast jag försöker ta korta ibland faktiskt ^^
Skolan idag hade vi simhall,menmen jag slapp ju det för när vi väl skulle byta om märkte jag att min ena bikinidel var borta,haha hur fan kan man glömma det? xd
Påminner mig lite om Sofie som glömde sitt TRÄNS till en tävling,sånt kan man ju inte bara glömma,aja hon lyckades iaf på nått jävla vis xd
Sen fick vi sluta efter simhallen vid 14.10 :D LYX! :)
När man kom hem var jag duktig och solade lite faktiskt,maha det blev riktigt varmt,man skulle nog lyckas om man försökte steka ägg på min mage xd haha inte så intressant men när man väl börjar skriva så snurrar tankarna och man bara sitter här och skriver om lite vad som helst,det är rätt lustigt egentligen? (;
Sen iaf åkte jag ner till stallet och jag blev lustig när jag kom ner dit? Jag fattar inte riktigt men jag kände mig överlycklig och bara sprallade runt lite och gjorde i stort sett ingenting,knasigtknasigt.

Och vet ni vad? jag! jag emelie ska vara med i skol-DM,det är ju inte klokt :o Kommer skämma ut mig så mkt att.. nääh, det går ju inte ens o beskriva,haha men huvudsaken är ju faktiskt att man har kul,eller? :)
Åh faan,jag sa ju att det skulle bli ett sånt där lååångt jobbigt inlägg igen,eller ni kanske gillar dom? xd äh vafan det är väl insidan som räknas eller hur man nu än ska säga,hahaha xd
Jag får väl försöka med korta nån gång ibland men troligtvis mest långa.Hmm.. det där ordet "troligtvis" påminner mig om Siv&Viv,nått gammalt barnprogram tror jag det va,haha dom sa alltid en massa lustiga saker osen: Troligtvis inte Siv,Och den andra bara, Nää Viv,eller hur det nu var,haha det är ju knäppt,men guuuud det är typ 4:e gången idag som jag säger detta: JAG TÄNKER FÖR MKT!
På tok för mkt till o med xd
Men nä nu måste jag sluta skriva för att dels fick jag ett sms och dels så blir det här inlägget troligtvis väldigt långt,haha troligtvis.. hahah xd

HEEEJDÅ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar