måndag 20 april 2009

Fly...far,far away!

Hej,jag är inte på topphumör idag och det är en "viss" persons fel som har förstört några dagar här nu,jag är jävligt trött på henne nu men skit samma nu ska vi se frammåt och tänka på det positiva,problem är ju faktiskt till för att lösas och om man går med besvär länge är det inte lika kul det här med att leva längre,eller hur? så jag får väl prata med henne snart,juppjupp mitt liv funkar rätt bra annars tycker jag :)

Jag är ju inte direkt sååå deppad att jag inte kan vara glad eller att jag gråter för det gör jag inte iaf :) Skitglad blev jag nu när jag fick skriva lite faktiskt så de funkar heeelt prima för min del :D
Men jag kanske skriver lite till sen,känner att jag måste fixa lite annat stuff först,tjilivippen! ;)

You know,life goes on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar